Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Pengumuman Pengumuman
Tuesday, November 8 | 4:46 AM | 4 comments


Hey peeps 
weetweet ! entry kedua hari ini .
oke-2 malam ni Cikk Bee na buad sedikit Pengumuman
untuk korang-2 yang rajin baca entry di blog Cikk Bee nieyh .
okeh-2 silaa baca ::



Nur Habibah Maulat Azraai 
17 tahun
11 Julai 1994
Calon SPM SMK Syeikh Abul Ghani
(2011)
Aliran Sains

Saya Nur Habibah Maulat Azraai , dengan ini mengumumkan 
saya akan menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia
bermula dari 14 Novevember 2011 sehingga 14 Desember 2011 .
Jadi dengan ini saya ingin menyatakan bahawa syer akan JARANG \
menghapdet belog ini mulai malam ini .
Jadi kepada blogger-2 yang sudi follow blog Cikk Bee '
terima kaseh , saya akan balas lawatan anda selepas selesai paper terakhir
saya pada 14 Desember akan datang .
Segala kesulitan harap di maafi .
Dengan ini , saya mohon kerjasama anda untuk sama-sama
mendoakan kejayaan saya dalam peperiksaan nanti ,
wish me luck :) Chaiyok-2 !


Kepada semua calon SPM 2011 ,marilah kita berjuang demi masa depan yang cemerlang , insyaAllah .sekian saja entry kali ini , jaga diri ya .Cikk Bee akan hapdet sekiranya ada masa terluang .take care , Garnier ♥


Old things | New things